Sunday, November 16, 2008

~~第十七张厕纸:男女厕所的厕纸一样吗?~~


现在是早上9.36。又是美好的早晨,美好的一天。我可要好好享受今天,好好利用今天的时间。起床第一件事就是洗衣,不然星期一就真的要穿内裤见ramani 了。想到meeting的时候就心烦了,看来我要被干到很惨了!!haiz。。最近在学校都一直和朋友讲这个讲那个,不过差不多句句都是在“插”ramani。虽然不是很好,可是我们也需要一点发泄的管道。。不然有一天我可会用scott bottle “饼”她一轮够够力再出校,哼!每次回到家也会和housemate在互相讨论,你的supervisor怎样我的supervisor 怎样衰法。是最近的热门话题,大家都在做fyp嘛!比起中学的我,现在我的脾气可是好很多很多。不然我在大学可要出名了!housemate 阿媚大姐昨晚和我聊了一句真的很贴切于现在utar的“教兽”。无可否认他们的脑袋真的很厉害,可是往往都会觉得他们会自视过高。I said "one" ,you cannot said "two"!!哈哈!(不是全部啦~,我的supervisor 就一定是。。肯定!!)他们的IQ 可能跟得上爱因斯坦,可是EQ就真的可以和我家的表妹(5岁)媲美了!动不动就干你一场。。我在想他们都已经读了这么多书,可能脑袋会有少少神经质gua~~ 不过我不是他们,可能他们的压力很大。我这样写也是要发泄一下,因为在大学可不像中学可以直接的“踩”老师。有什么谈不妥的可以直接找老师“讲数”,连校长都可以。根本就没什么权威会在我眼里出现,老师做不对就直接当面指责他。如果ramani出现在我中学时期,她现在一定是一个被学生shoot到在墙角自闭画圈圈的。

昨天我终于出街了。已经很久没出去走走了。。很久没和一大班朋友开怀大笑,一起吃东西。昨天的HOMEDEC 没我想象的那么有趣,不过还不错啦!至少还有那么一丁点美女看!^^ 最近都一直在卖过期杂志来收藏,便宜兼有用。七本才卖20块,有杀错没放过。虽然对interior design完全不懂,不过可能以后自己的家可以自己动手布置一下。food & travel这杂志以前都是在书局里看而已,因为真的蛮贵的。最重要是里面有食谱,哈哈!“I like to move it move it, He likes to move it move it...”以前都觉得这部动画不怎样好看,不过昨天看了我就笑完整场。做这故事的人真的很不简单,捉到笑点。。不会冷场!King Julie 是在里头让我笑得最久的一个,认真的样子搞笑的对话。他完全不知道自己在做错还一副很理所当然的,和金钟民有得fight。(我的偶像)


昨晚第一件女生的teeshirt完成咯!简单了一点,我也想不到什么点子了。等fyp进入轨道有空闲的时间要好好设计了,ptc tee 的概念也想好了。只欠没有很好的reference让我 trace out!!不过希望可以在大考后完成。呵呵!


大家好好加油fyp咯。。顺顺利利呀!^o^

12 comments:

Wednesday said...

i like to move it move it!!!!!!!!!!
hahahhaha~~funny ler~~~
i like it so much ler~(can see on my blog too,hahahha~)
hey,later on got ice age 3 wanna see?that's really my favourite!!i can tell u, u ll laugh till cry de~~~
haha~
and and and...
ur girl's tee is so cute eeeee^^~~~~~it that a lucky leaf???cute cute~i like simple tee~

diaLoG wiTh tH3 c@t said...

haha...very hilarious rite the movie. i like the 4 penguins the most, every time 识少少,扮代表。haha...
ya...感觉上我也觉得这次的homedec有点点少,上几届的会比较多东西看。我会把你的意见反映给我老板知道。
可是美女还真得满多地说...

diaLoG wiTh tH3 c@t said...

i like the tee, simple and nice.
print 1 4 me plssss....=P

xnos said...

wednesday:
haha..really?i never watch ice age b4..haha!if got time, i'll go and try..coz the comedy anime really not bad!!^^
thanks ya..i also like simple tee but this is too simple, may be will change abit after all.yaya..four leaf clover..

xnos said...

yaya!!the penguins very funny especially when the penguin break the alarm on plane..haha!! but i prefer the king julie.wakaka!!
yaya..alot of leng lui~~^^..
haha..i think no chance to print..if can, i will tell you~~
thanks support ya~~^^

faye yee said...

你得supervisor不能跟我阿琪比。。。ok?

cenaticz said...

gambateeee~~~
dun worry,next time i bring my treasure red wine cum, plus tat suck vanilla. hehehe ~~
muackx~

xnos said...

haha..!!feel cannot drink too much dy..the body condition will become bad~~haha!!^^

HamSapBear said...

hmmm, gal tshirt dun have 低胸,无袖,吊带,is not called tshirt!!!

wait, i still 坚持, must got dis 3 factor!!!

xnos said...

har?like that ar?that's not called tshirt lar..haha!!
cannot too sexy..i feel that if girls wear too sexy, that's not called sexy..called "露肉"..^^
important is the tshirt can show out the girls body shape.

薰衣草燕子 said...

U r saying the wrong thing la,'important is the tshirt can show out the girls body shape.'??

'what important is, the tshirt can show out the design/the meaning of the design'

if the t shirt make the gal too sexy , people wont focus on ur tshirt design but her BODY SHAPE..keke

agree?

xnos said...

ya ho~~agree..!!haha!!
but i dun care lar..just wanna ppl wear the teeshirt in comfortable and happy!!^^